هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی تهران (1398)

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی تهران (1398)

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی تهران (1398)

 هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی،  از روز یکشنبه مورخ 1398/03/19 الی 1398/03/22 با حضور شرکت‌هاي داخلی و خارجی از جمله گروه مپنا در محل نمایشگاه آغاز به كار كرد.

 

به گزارش منابع انساني شرکت تعمیرات و توسعه بهره برداری ریلی مپنا اين نمايشگاه با هدف به نمايش گذاشتن آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت حمل و نقل ریلی، توسعه صادرات و آشنایی دست‌اندرکاران صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، برگزار شد. بر همين اساس غرفه‌اي در سالن 8 و 9 و همچنين فضاي باز به گروه مپنا اختصاص يافت و نمايندگان گروه مپنا نیز با توجه به دانش و تجربه کسب شده در این حوزه در این رویداد بین‌المللی حضور داشتند.

 

 

براساس این گزارش مقرر شده بود، گروه مپنا با شعار “توسعه ساخت داخل و داخلی‌سازی بخشی از تجهیزات ناوگان ریلی” در اين آوردگاه حضور داشته باشند و مديران، محققين و كارشناسان گروه مپنا با حضور در غرفه اين مجموعه با نمايندگان ساير شركت‌هاي داخلي و خارجي براي توسعه فعاليت‌هاي آتي به مذاكره بپردازند.

 

 

گفتنی است به عرضه لوکوموتیو باری با عنوان MAP24، پروژه‌های EPC مترو، خدمات تعمیر و نگهداری لکوموتیو و خودروهای ریلی، برقی‌سازی خطوط برخي از برنامه‌های گروه مپنا در هفتمين دوره نمايشگاه بود.

خاطر نشان مي‌شود در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، كه با حضور وزير راه و شهرسازي و مدير عامل راه آهن آغاز شد، کلیه شرکت‌های زیرمجموعه بخش حمل و نقل ریلی گروه مپنا و شرکت‌های مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) و ژنراتور مپنا (پارس) از بخش تولید به عنوان تأمین‌کنندگان تجهیزات ریلی با همراهی مدیریت ارتباطات و بازار، حضور داشتند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.