دهم مهرماه؛آيين افتتاحيه دوره آموزشي لكوموتيورانان برگزار شد

دهم مهرماه؛آيين افتتاحيه دوره آموزشي لكوموتيورانان برگزار شد

دهم مهرماه؛آيين افتتاحيه دوره آموزشي لكوموتيورانان برگزار شد

مراسم افتتاحیه  آموزشي كارآموزان لكوموتيورانان روز سه‌شنبه دهم مهر ماه در سالن همايش‌هاي خانه كارگر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، اين مراسم با حضور مدير عامل شركت تعميرات و توسعه بهره‌برداري ريلي مپنا و تعدادي از مديران اين شركت و برخي از مديران و مسئولين شركت راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران و مديران شركت مهندسي صنايع گستر ريل امين و همچنين 60 نفر از كارآموزان لكوموتيورانان برپا شد.

بر اساس اين گزارش، هنرجويان پس از گزينش و طي مراحل علمي انتخاب شدند و در دوره‌اي به مدت 15 ماه با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت خود شركت خواهند كرد.

مهندس محمد مهدی  اسلامي اصفهاني، مدير عامل شركت تعميرات و توسعه بهره‌برداري ريلي مپنا،  در اين مراسم ضمن قدرداني از زحمات تمامي افراد كه در برگزاري اين دوره حضور داشته‌اند گفت: اميدواريم افراد آموزش ديده بتوانند بهترين جايگزين براي لكوموتيورانان با تجربه اين مجموعه شوند.

وي در ادامه تصريح كرد: كارآموزان اين دوره مي‌بايست از فرصتي كه براي آن‌ها ايجاد شده است استفاده حداكثري را برده تا در آينده بتوانند راهنماي مناسبي براي نسل‌هاي آينده باشند.

در ادامه مراسم حسين‌علي ايزديار، مدير منابع انساني اين شركت نيز به فرآيند جذب لكوموتيورانان نيز اشاره كرد و افزود: در زمينه جذب اين افراد از بانك رزومه‌اي موجود در راه‌آهن استفاده شد و اين فرآيند از تير ماه سال 96 آغاز و تا دي ماه همان سال نيز ادامه داشت.

وی ادامه داد: در مراحل جذب نيرو 670 رزومه به بخش نيروي انساني ارايه شد كه  از ميان آن‌ها 280 نفر انتخاب شدند و در اين زمينه قراردادي با دانشگاه شهيد بهشتي با هدف استفاده از روش‌هاي روز دنيا براي جذب اين افراد نيز به امضاء رسيد.

ايزد‌يار بر استفاده از روش‌هاي روان‌شناسي نيز تاكيد كرد و گفت: در امر جذب لكوموتيورانان از تجربه و دانش اساتيد دانشگاه شهيد بهشتي براي روان‌كاوي و روانشناسي اين افراد مطابق قرارداد فی مابین با دانشگاه نيز استفاده كرده‌ايم كه در نهايت بتوانيم بهترين‌ها را در اين شغل انتخاب كنيم.

وی در خاتمه تصریح کرد:  خلاقيت، حل مساله، تصميم‌گيري به موقع از مهم‌ترين سوالات و موضوعاتي بود كه در كميته جذب از اين افراد مورد سوال قرار گرفت و در نهايت مي‌توان اذعان داشت افراد انتخاب شده تمامي شرايط مورد نياز شركت راه‌آهن را دارا مي‌باشند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.