بازدید نوروزی سال 1399 مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی مپنا

بازدید نوروزی سال 1399 مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی مپنا

بازدید نوروزی سال 1399 مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی مپنا

بازدید نوروزی سال 1399 مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی مپنا از شرکت تعمیرات و توسعه بهره برداری

 

روز شنبه دوم فروردین ماه سال  1399 آقای مهندس بابک احمدی مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی مپنا، بنا بر سنت دیرین نوروزی از شرکت تعمیرات و توسعه بهره برداری ریلی مپنا  واقع در مجموعه راه آهن جمهوری اسلامی ایران بازدید سالانه به عمل آوردند.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت تعمیرات و توسعه بهره برداری ریلی مپنا، مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی با همراهی مهندس عباسی مدیرعامل این شرکت  از کلیه دپوها و کارگاه های تعمیراتی این شرکت شامل  دپو تعمیرات و سرویس های سنگین لکوموتیوهای زیمنس ، کارگاه برق مهندسی، ساختمان کنترل مرکزی و راهبری، محل استقرار تحویل و تحول لکوموتیوها ،کارگاه گیربکس و اوورهال موتورهای MTU و محل پروژه نگهداری و تعمیرات ریل باس ها بازدید نمودند.

 

 

این گزارش می افزاید پس از بازدید، آقای مهندس احمدی طی نشستی که با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت تعمیرات و توسعه بهره برداری ریلی مپنا برگزار شد، از پروژه های آتی شرکت مپنا در بخش حمل و نقل ریلی سخن گفتند و در ادامه در خصوص استراتژی و برنامه های راهبردی این شرکت در آینده توضیحاتی ارایه نمودند. در پایان ایشان به پرسش حاضرین در زمینه موضوعات مرتبط با فعالیت های شرکت پاسخ دادند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.