تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت تعمیر و توسعه بهره برداری ریلی مپنا

تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت تعمیر و توسعه بهره برداری ریلی مپنا

تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت تعمیر و توسعه بهره برداری ریلی مپنا

برگزاری مراسم تودیع و معارفه جناب آقای مهندس اسلامی و جناب آقای مهندس عباسی

در مراسمي كه روز پنج شنبه پنجم دي ماه در مسجد المهدی کارخانجات جاری با حضور مديرعامل بخش حمل و نقل ريلي مپنا و جمعي از مديران راه‌اهن جمهوري اسلامي ايران برگزار شد، از زحمات 8ساله مهندس محمد مهدی اسلامی اصفهانی، در كسوت مدیرعامل شرکت تعمیرات و توسعه بهره برداری ریلی مپنا تجليل و قدرداني شد.

 

به گزارش روابط عمومي شرکت ، دکتر عباس علی آبادی، مدیرعامل گروه مپنا، مهندس سينا عباسي را به عنوان مدير عامل شركت تعمیرات و توسعه بهره برداری ریلی مپنا انتصاب كرد و حكم ایشان از سوي مهندس بابك احمدي ، مدير عامل بخش ریلی در این مراسم اعطا شد و برای وی در انجام امورات محوله آرزوی موفقیت کرد.

 

 

براساس این گزارش، در حكم دکترعلی آبادی خطاب به مهندس سينا عباسي، آمده است:

براساس مصوبات هیات مدیره شرکت تعمیرات و توسعه بهره برداری ریلی مپنا و نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرعامل شرکت تعمیرات و توسعه بهره برداری ریلی مپنا منصوب می شوید تا با همفکری همکاران هوشمند و سخت کوش در راستای اهداف و راهبردهای گروه اقدام نمائید.

 

 

همچنین در ادامه این حکم آمده است:
توسعه کمی و کیفی، درحوزه خدمات، یک راهبرد اساسی در گروه مپنا در همه زمینه های کسب و کار است، لذا تعامل سازنده با بخش حمل و نقل ریلی و سایر ارکان گروه و توسعه دانش بنیان در حوزه خدمات و بهره برداری ریلی، چابک سازی ساختارهای شرکتی و شفاف سازی فرآیندها و تعاملات با کارفرمایان و پیمانکاران از انتظاراتی است که امید می رود در این دوران مسئولیت به آن اهمیت گمارید.

مدير عامل جديد شركت تعمیرات و توسعه بهره برداری ریلی مپنا همچنين در اين مراسم اظهار كرد: در سال‌هاي اخير ساخت تجهيزات در داخل كشور و بومي‌سازي قطعات از اهميت بسزايي برخوردار است و بايد در دستور كار اين مجموعه نيز قرار گيرد.

گفتني است در اين مراسم مهندس سينا عباسي، مدير عامل جديد، در حاشيه اين مراسم بر لزوم ادامه سياست‌‌ هاي راهبردي اين مجموعه در حوزه رفاهي كاركنان تاكيد كرد و خواستار استمرار اين امكانات براي كاركنان گرديد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.